Ahhoz, hogy Nagy Varázslókká válhassatok meg kell felelni a kihívásoknak. Össze kell adni minden erő...mutass többet
Ahhoz, hogy Nagy Varázslókká válhassatok meg kell felelni a kihívásoknak. Össze kell adni minden erőt, össze kell szedni minden tartozékot. Varázspálcákat a kézbe! Stratégia, taktika, együttműködést fejlesztő társas kártyajáték. Legfőként a közösen alkalmazott megfigyelésre és memóriára lesz szükség. A fiatal varázsló tanoncok arról álmodnak, hogy Nagy Varázslók lesznek. Ahhoz, hogy elérjék a céljukat, legalább 10 küldetést jól kell végrehajtaniuk. Ahhoz, hogy sikerüljön a küldetés együtt kell működniük. Jó szórakozást ! A játék leírása: Ajánlott életkor: 7-99 éveseknek Játékosok száma: 1-6 játékos A játék tartalma: 32 kártyalap: - 16 mágikus tárgy - 16 varázslókarakter A játék célja: legalább 10 mágikus küldetés teljesítése. A fiatal varázsló tanoncok arról álmodnak, hogy Nagy Varázslók lesznek. Ahhoz, hogy elérjék a céljukat, legalább 10 küldetést jól kell végrehajtaniuk. Ahhoz, hogy sikerüljön a küldetés együtt kell működniük. Akkor teljesül egy küldetés, ha a tulajdonoshoz (varázslókarakterhez) kerül a hozzátartozó mágikus tárgy. Ekkor a két lap együtt párt alkot. Előkészületek: Egyik játékos keverje össze a kártyákat, és tegye képpel lefelé pakliban az asztalra. A játék menete: A játék során a játékosok kártyákat húznak, és képpel lefelé egymás mellé helyezik az asztalon úgy, hogy négy kártyából álló sorokban egymás mellé rakják a lapokat. Végül 4x4 kártyából álló négyszöget hoznak létre. A játék szabálya: A legfiatalabb játékos kezd, majd a játék az óramutató járásával megegyező irányban folytatódik. Az első játékos húz egy kártyát a pakliból, azt megmutatja a többieknek, majd képpel lefelé fordítva az asztalra teszi. A második játékos új kártyát húz, és megmutatja az összes játékosnak: - Ha ezt a kártyát a korábban az asztalon elhelyezett kártyához lehet párosítani, akkor képpel felfelé ráteszi a párjára. Ekkor egy pár jön létre, és több lapot nem lehet már rátenni a tetejére. - Ha ezt a kártyát nem lehet az asztalon elhelyezetthez párosítani, a játékos képpel lefelé fordítva leteszi az asztalra a már lent lévő kártya mellé. A következő laphúzásnál, amikor már több lap is van lefordítva az asztalon, ha úgy gondolja a játékos, hogy párt tud létrehozni, ráteheti az új lapot. A játékosok egymás után húznak, amíg a kártyák el nem fogynak a pakliból. Megjegyzés: A játékosok megbeszélhetik egymással, hogy hová helyezzék a kártyát, de a végső döntést az játékos hozza meg, aki a kártyát húzta. A már letett kártyákat nem lehet áthelyezni. A játék vége: A játék akkor fejeződik be, amikor az összes kártya az asztalon van a 4x4 lapos négyszögben, és minden kártya tetején rajta van a második lap. Ezután a játékosok megvizsgálják a 16 létrehozott párt. Ha a mágikus tárgy és a varázslókarakter összetartozik, a küldetés teljesült. Eredmény táblázat: - 15-16 küldetés: Kiváló! Nagy Varázslók vagytok. A Merlin Rend a tiétek. - 10-14 küldetés: Sikerült! Nagy Varázslóvá lettetek. - 7 - 9 küldetés: Majdnem sikerült! Próbáljátok újra! - 0 - 6 küldetés: Sajnos most nem sikerült, de az igazi varázsló tanoncok soha nem adják fel!