Kaland az erdő fái között! Ha összegyűjtentötted a mászóköteleket, kellékeket, csak azután derül ki,...mutass többet
Kaland az erdő fái között! Ha összegyűjtentötted a mászóköteleket, kellékeket, csak azután derül ki, ki a legjobb akrobata a kalandparkban! Egyűttműködést, emlékezetet fejlesztő, izgalmas játék 6 éves kortól ajánlott, de korosztály független, mindenki számára jó szórakozás. Edzi a megfigyelő képességet, kellemes percket szerez az együttműködés során, egymást segítve az előrejutáshoz. A játék leírás: Ajánlott életkor: 6-99 éveseknek Játékosok száma: 2-4 játékos A játék célja: a legtöbb pont megnyerése. A játékra való felkészülés: Minden játékos egy indító és egy befejező kártyát kap, amelyet maga elé helyez. • 4 játékos esetén az összes tevékenység és bónuszkártya játékba kerül. • 3 játékos esetén távolítsa el a „nyúl” tevékenységkártyákat (ellenőrizze a kártyák hátlapján), valamint a „+1” jelzésű bónuszkártyát a játékból. • 2 játékos esetén távolítsa el a „róka” és „nyúl” tevékenységkártyákat (ellenőrizze a kártyák hátlapján), valamint a „+1” és „+2” jelzésű bónuszkártyákat a játékból. Tegye félre a maradék bónuszkártyát (kártyákat). Ezeket a játék végén nyerik meg a játékosok. Keverje össze a tevékenységkártyákat és rendezze pakliba, képpel lefelé a játékterület közepére. Húzza fel a felső két lapot, és helyezze képpel felfelé a pakli mellé. A játéknak két fázisa van: a gyűjtés fázis, amelynek során a játékosok összegyűjtik a tevékenységkártyáikat, majd az építés fázis, amelynek során a játékosok felépítik az erdei kalandpályájukat. 1 / Gyűjtés fázis A legfiatalabb játékos kezd, majd az óramutató járásával megegyező irányban következnek a játékosok. A soron lévő játékos válasszon egyet a két kitett tevékenységkártya közül, és tegye képpel lefelé maga elé. Pótolja a kártyát a pakli tetejéről. Ezután a következő játékos választ egy tevékenységkártyát... és így tovább, amíg csak egy kártya marad. Távolítsa el az utolsó kártyát a játékból, és a játék második fázisa megkezdődhet. Fontos: Az első szakaszban a játékosok nem nézhetik meg a kártyáikat. 2 / Építési fázis Ebben a szakaszban minden játékos egyszerre játszik. Az egyik játékos elindítja a játékot, és akkor az első fázisban összegyűjtött kártyáiból minden játékos megpróbálja létrehozni a lehető leghosszabb pályát a lapok egymás mellé helyezésével: - Az útvonalnak az indító lappal kell kezdődnie, és a befejező kártyával záródnia. - A tevékenység kártyákat egymás mellett kell elhelyezni az bázis jelölők színét egyeztetve, vagy egy tevékenység két felét azonos szinten összekötve. - Nem lehet két különböző bázis összekötni különböző színekkel, vagy a tevékenység felét a másik fele nélkül elhelyezni Lehetséges, hogy egy játékos nem tud felhasználni minden összegyűjtött kártyát. Ebben az esetben a fel nem használt kártyákat félre kell tenni. Az első játékos, aki befejezte az kalandpálya építését, azt kiáltja „Kész!”, és elveszi a legmagasabb értékű bónusz kártyát. Ezután már nem tehet semmilyen változtatást a nyomvonalában. A többi játékos folytatja az építést és „Kész!”-t kiáltanak, amint befejezik a nyomvonalukat. Ha van, akkor a legmagasabb bónusz kártyát felveszik az elkészülés sorrendjében. Győztes: Ha az összes játékos befejezte az építést, közösen ellenőrzik, hogy a kapcsolatok mind érvényesek-e, és kiszámítják a pontokat: minden pályán lévő kártya egy pontot ér, amelyhez hozzá adják a bónusz kártya pontjait, ha van. A legtöbb ponttal rendelkező játékos nyeri a játékot. Egyezés esetén a legnagyobb bónuszú játékos a győztes. Megjegyzés: Az érvénytelen nyomvonal nem ér pontot!