A Djeco új állathangos kártyajátékában a gyors megfigyelés és különbség észlelés a győzelem alapja. ...mutass többet
A Djeco új állathangos kártyajátékában a gyors megfigyelés és különbség észlelés a győzelem alapja. A kártyalapok alapján állathangokat kell utánozni a kártyalap megnyeréséhez. Bár a lapok hasonlónak látszanak, mégsem ugyanaz a feladat! Induljon a Játék. Játékleírás: Djeco kártyajáték: CRIDANIMO –– hangutánzós, gyorsasági Ajánlott életkor: 6-99 éves korig Játékosok száma: 2-6 játékos A játék tartalma: 42 kártyalap A játék célja: A leggyorsabban utánozni az állatok hangjait, és a legtöbb kártyát gyűjteni. A játék előkészítése: Keverjük össze a kártyákat és helyezzük őket képpel lefelé fordítva az asztal közepére egy pakliba. Játékszabály: A legfiatalabb játékos kezd. Felfordítja a felső kártyát a pakliból, és képpel felfelé az asztal közepére teszi. Majd utánozza a kártyán látható állat hangját. Kezdődhet a játék. A következő játékos a felső lapot felhúzza a pakliból, és képpel felfelé az előző tetejére helyezi: Ha ez a kártya párosszámú állatot ábrázol: az első játékos, aki utánozza az állat hangját megnyeri a lapot, és képpel felfelé maga elé teszi. Ha ez a kártya páratlan számú állatot ábrázol: az első játékos, aki utánozza az előző kártyán szereplő állat hangját, és képpel felfelé maga elé teszi. Ha egy játékos téved, és rossz állat hangját utánozza: elveszti az egyik kártyát, amelyet korábban nyert (ha van), és a pakli aljára teszi. A játékosok az óramutató járásával megegyező irányban, egymás után fordítják fel az új kártyákat. Nyertes: Ha elfogynak kártyák a pakliból, az a játékos, aki a legtöbb kártyát gyűjtötte megnyeri a játékot.